Maxa din relation med Summercard
Gåvoekonomin har funnits så länge människan har haft något att ge, och har i alla tider skapat och förstärkt relationer. Gåvan karaktäriseras av att den skall ha ett värde som passar tillfället, den skall ej ha ett synligt pris och den skall överräckas i rätt sammanhang. Mottagarens upplevelse förstärks om gåvan inte förväntas och gåvan anses som en uppoffring, i dagens samhälle ofta ihopkopplat att man tagit sig tid.

imgs2

En sommargåva förstärker relationen
Med en sommargåva till dina anställda och dina affärsrelationer så kan du maximera gåvans effekt. Mottagaren får något förhållandevis oväntat.

Slipp beslutsvåndan, med SummerCard väljer den anställde sin gåva själv bland minst 70 olika produkter.

Specialerbjudande
Unikt sommarerbjudande: 219 kr inkl. frakt. SummerCard ord.pris 269 kr. Det unika erbjudandet gäller t.o.m 15 juli.

 

Läs mer om SummerCard

Så funkar det:

howTo